Khamis, 17 November 2011

pointer muka buku


buat seorang rakan, setelah aku rasa bersalah.
dengan menggunakan gitar kapok biru bersama-sama mood kemenangan Harimau Muda
terungkai sebuah melodi.

(gunakan melodi lagu Cinta Muka Buku By NajwaLatiff)

Kita berkelahi  dalam laman muka buku
Kau hantar pesanan suruh aku beritahu pointer aku
ooh.. aku buat buat lupa..


Dan pabila kau tanya lagi soalan itu kat aku
Ku buat bodoh, buat macam tak tahu
oohh.. aku rasa bersalah..


Bagaimana harus bersua
Ku rasa bersalah tapi bahagia
Perlukah kita berkelahi lagi
Walaupun kita tak pernah bergaduh....


Banyak persoalan yang berada di minda
Kenapa kau marah aku dengan tiba-tiba
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini betul

minta maaf...
p/s susah juga nak menggubah lagu. lenguh juga tangan. 








4 ulasan: